Ostujuhend

1. Üldsätted

1.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning kasutustingimustes kokkulepitust.

2. Ostu-müügitehingu pooled

2.1 Müüja: D.T.L. Consumer Products Eesti AS  (registrikood 10407984, asukoht Masti 17, 11911 Tallinn, Harjumaa, tel  6398970, dtl@dtl.ee.

2.2 Ostjaks võib olla vähemalt 16-aastane füüsiline isik ja iga juriidiline isik, kes enne ostu-müügitehingu teostamist ja kasutades kinnitab, et on tingimustega tutvunud ning nõustub ja kohustub neid täitma.

3. Kaupade hinnad, kättesaadavus ja tooteinfo

3.1  Kõikide E-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostu-müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu. 

 3.2  Juhul, kui Müüja muudab kaupade hindu pärast Ostja poolt Kauba suhtes tellimuse esitamist, kohustub Müüja müüma Kauba Ostjale hinnaga, mis kehtis Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel.

Kui Müüja poolt muudetud hind on soodsam Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel kehtinud hinnast, ei ole Ostjal õigust nõuda Müüjalt hinnavahe kompenseerimist või Kauba müümist pärast ostu-müügitehingu sõlmimist kehtestatud soodsama hinnaga.

3.3 Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.

3.4 Kauba müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik

3.5  Ostja peab E poest tellimust tehes  arvestama, et kaupade laoseisu arvestamise tehnilise eripära tõttu kajastab Kaupade laoseis tegelikku olukorda ajalise nihkega ja võib tegelikust seisust erineda.

Viimasel juhul ostu-müügitehingut Müüja ja Ostja vahel sellise Kauba suhtes ei sõlmita ning Müüja ei vastuta sellest Ostjale tekkida võivate võimalike kahjude eest.  
Ostjal ei ole sellises olukorras õigust nõuda Müüjalt ostu-müügitehingu täitmist ega ka võimalike kahjude hüvitamist.

3.6 Olukorras, kus vahetult pärast Ostja poolt Kauba eest tasumist selgub, et Ostja poolt soovitud Kaup on Müüjal otsa saanud on ostjal õigus saada puuduoleva toote eest raha tagasi.

3.7 Kui tellimus on alla 30€ lisandub toodete hinnale tasu transpordi eest, mille suurust näeb Ostja tellimuse koostamisel (Transpordi hinnad ).

4. Tellimuse vormistamine, ostu-müügitehingu sõlmimine

4.1 Tellimiseks on Ostjal võimalus luua omale konto www.maitsemaailm.ee või teha tellimus ilma kasutajakontota.

4.2 Ostja  valib temale sobiva(d) toote(d), kogused ja vajutab nupule „Lisa ostukorvi“. 
Toote juures olev kastikogus on informatiivne, Ostja valib koguse vastavalt vajadusele.

4.3 Ostukorvis saab vajadusel tellimust korrigeerida lisades või eemaldades tooteid
4.4 Peale tellimuse vormistamist, valib Ostja Tarne ja maksmine.
Maksmine toimub läbi Maksekeskuse, kus on võimalik valida alljärgnevate pankade lingid: Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske, Krediidipank, Pocopay või krediitkaardimakse (Visa, MasterCard). Peale maksekorralduse kinnitamist lahkuge internetipangast vajutades nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.

4.5
 Kaup broneeritakse Müüja laoseisust Ostjale alles pärast Kauba eest tasumist 

4.6 Kauba  tooteinfo leheküljel kuvatavad tootefotod on illustratiivse tähendusega ning võivad mõnevõrra erineda Kauba tegelikust väljanägemisest.

4.7 Ostu-müügitehingut loetakse sõlmituks hetkest, kui  Müüja on saanud kinnituse Kauba eest täieliku tasumise kohta või kui arve on tasutud ning arvel sätestatud summa on täies ulatuses laekunud Müüja pangakontole.

5. Transport

5.1 Tellimustele üle 30€ on kohaletoimetamine tasuta.

5.2 Transport ainult Eesti piires.

5.3 OSC kuller – tellides koju või tööjuurde 4,80€.
Sooritades ostu tööpäeviti enne kella 15:00 on eeldatav kättesaamisaeg järgmisel tööpäeval.
Laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse kliendini ülejärgmisel tööpäeval.
Saadetis toimetatakse saajale kätte, koju või töö juurde, hiljemalt kella 18:00–ks.
Tellitud tooted toimetab OSC kuller Teieni tööpäeva jooksul, ajavahemikul 09.00-18.00.
Kui viibite eelpool nimetatud kellaaegadel tööl, soovitame valida kohaletoimetamise aadress vastavalt.

5.4 SmartPost – pakiautomaadid 3,30€.

Sooritades ostu tööpäeviti enne kella 15:00 on eeldatav kättesaamisaeg 1-2 tööpäeva jooksul.
Laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse kliendini ülejärgmisel tööpäeval.
Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga.
Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati ning seepeale avaneb kapp kus on teile saadetud pakk.
Pakile on võimalik järgi minna 7 tööpäeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

Paki maksimaalne kaal 15 kg.

Vaata siit pakiautomaatide asukohti ja täitmise kella-aegasid

6. Tellimuse tühistamine

6.1 Juhul, kui Kauba sihtkohta toimetamise tarnetähtaja viivitus või muu sellega seotud arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest, ei vastuta sellise viivituse eest Müüja ning Ostjal puudub õigus ostu-müügilepingust taganeda.
6.2 Juhul, kui Ostja ei ole Kauba tarnijaga eelnevalt kokkulepitud ajal kohal või mõnel muul Ostjast sõltuval asjaolul tekivad viivitused või mitmekordsed tarned on Müüjal õigus esitada eraldi arve Transpordi eest.

6.3 Ostjal on õigus ostu-müügilepingust taganeda olukorras, kus Ostja ja Müüja vahel on ostu-müügitehing sõlmitud, kuid Kauba kohaletoimetamine Ostja poolt määratud sihtkohta viibib Müüjast tuleneval põhjusel üle Tingimustes määratud tarnetähtaja.

Ostjal on õigus sellisest lepingust taganeda 1tööpäeva jooksul alates Müüjalt Kauba viibimise ja selle põhjuste kohta teadasaamisest, esitades Müüjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse.

6.4 Ostja poolt ostetud Kaup antakse sihtkohas transpordiettevõtte esindaja poolt Ostjale üle koos Kauba saatedokumendiga.

7. Pretensiooni esitamine, tagastamine

E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused edastada info[at]maitsemaailm.ee.
Pretensioonid tuleb esitada esimesel võimalusel, hiljemalt 1 tööpäeva möödudes kauba kättesaamise kuupäevast, hilisemaid pretensioone ei arvestata

Pretensioonide esitamise vorm.
Nimi:
Pealkiri: Pretensioon
Kauba kättesaamise kuupäev:
Põhjus: Kirjeldada võimalikult täpselt. Kuidas kaup oli pakitud? Kas pakend oli kinnine? Kas pakend oli avatud? Kaupa saadi rohkem? Kaupa saadi vähem?
Lisa pilt:

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:
Pretensioonid esitatakse hiljem, kui 1 tööpäev alates kauba kättesaamise ajast.
Kui kaupa ei ole hoiustatud vastavalt pakendil olevale infole.
Toote „parim enne“  kuupäev on möödunud kliendi valduses olles.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev ja suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud. 

Tagastamise kulud kuni kümne euro ulatuses jäävad Ostja kanda, välja arvatud juhul, kui tarbijale on saadetud vale või defektne toode.

Kui klienti ei ole kodus tehakse korduskatse kauba kättetoimetamiseks, peale mida tagastatakse kaup lattu.
Kui kaup on lattu tagastatud, siis tellimust hoitakse laos 1nädal, tellimusele on võimalik tulla ise järgi või tellida kuller. Kui pakki ei ole õnnestunud kätte toimetada Müüjast sõltumatutel asjaoludel, siis uue kullerteenuse tellimise eest maksab ostja.

Kui kaubale ei tulda nädala pärast järgi, tühistatakse tellimus, sel juhul lahutatakse tasutud arvest maha kaubakäitlemisega seotud kulud.

8. Isikuandmete konfidentsiaalsus

8.1 Ostja kinnitab tellimust tehes oma nõustumisest DTL Privaatsustingimustega ning annab sellega DTL'le õiguse enda poolt sisestatud
isikuandmete töötlemiseks ja säilitamiseks lähtudes privaatsustingimustest. Kliendi isikuandmeid töötleb D.T.L. Consumer Products Eesti AS.

9. Tingimuste muutmine, vaidluste lahendamine

9.1 Tingimuste osapooled vastutavad teineteise eest Tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahju eest või Kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ette ei näinud ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
9.2 Ostja ja Müüja vahelised, ostu-müügitehingu sõlmimisel ja täitmisel tekkivad vaidlused üritavad osapooled ära lahendada läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Eestis tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole või kohtusse. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Müüja leppinud kokkuleppelise kohtualluvusena kokku Müüja asukohajärgse kohtu.